TGF.co.il - מייל|הורמון גברי
 
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3
עוד |
  • צפיות: 604
  • תגובות: 2
  1. EviLDeViL מנותק/ת מנהל ראשי לשעבר
    תאריך הצטרפות
    15.06.2007
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    5,948
    #1

    אישה אחת איבדה את התאבון המיני שלה, והחליטה לפנות לרופא כדי לקבל יעוץ.

    הרופא המלומד החליט להזריק לה טסטסטרון, הורמון גברי, בשביל להחזיר לה את החשק.

    אחרי שבוע האישה מגיעה לבדיקה שיגרתי במשרדו של הרופא.

    "נו", שואל הרופא, "מה שלומך? הכל בסדר?"

    "הכל מצוין, החשק חזר לי", מספרת האישה, "אבל יש לי בעיה קטנה, חלים שינויים בגוף שלי, למשל שלשום התחילו לצמוח לי שערות בכל מיני מקומות בגוף!"

    "אל תדאגי", אמר לה הרופא, " זה תופעות לוואי של ההורמון."


    "דרך אגב", הוסיף הרופא, "איפה גדלו לך השערות?"

    האישה אמרה, "על הביצים..."
    מנהל ראשי לשעבר

  2.  
  3. נושאים אחרונים
  4. Ze'eV מנותק/ת TopGear Super Professional
    תאריך הצטרפות
    08.02.2008
    הודעות
    2,092
    #2

    חחח על הביצים, תודה.

  5. DaNoSH מנותק/ת TopGear Professional
    תאריך הצטרפות
    24.02.2008
    הודעות
    503
    #3

    חחחחחחחחחח יפה אהבתי תודה

    מעניין מי ערך לי תחתימה O:

 

המבקרים מצאו דף זה ע"י חיפוש המילים:

תגיות בנושא זה

SEO by vBSEO