TGF.co.il - מתגייסת עוד כמה חודשים...
 
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3
עוד |
  • צפיות: 18,165
  • תגובות: 2
  1. מיקה מנותק/ת TopGear Baby
    תאריך הצטרפות
    03.03.2010
    שם פרטי
    מיקה
    הודעות
    11
    #1

    היי אני חדשה בפורום ושמתי לב שהוא לא הכי פעיל אבל אולי בכל זאת יש מיהי שתענה לי...

    אני מתגייסת עוד כמה חודשים ודיי לחוצה מהטירונות בעיקר בגלל הבעיה החודשים הידוע (מחזור...). הוא לא סדיר אצלי אז אני לא יודעת מתי אני מקבלת ולא בא לי לקבל בטירונות (ליכלוך, הגיינה, טמפונים וכו'..). אולי יש למישהי איזה טיפ בשבילי או רעיון מה כדאי לי לעשות?

  2.  
  3. נושאים אחרונים
  4. A.K
    A.K מנותק/ת מורחק
    תאריך הצטרפות
    20.03.2008
    שם פרטי
    אלכס
    הודעות
    3,153
    בלוג פוסטים
    1
    #2

    אני בטוח שאם תיגשי לחובשת היחידה היא תוכל לעזור לך בזה
    אני בטח יש פתרונות לבעיות מסוג זה

  5. אביטל1 מנותק/ת TopGear Baby
    תאריך הצטרפות
    02.03.2010
    שם פרטי
    אביטל
    הודעות
    14
    #3

    אני חושבת שאת יכולה לפנות באמת כמו שאמרו פה לרופאה או משהו שתעזור לך בזה.. אולי היא תתן לך גלולות או משהו..
    וזה גם לא נראה לי כל כך נורא.
    אחותי אומרת שהיא דווקא אהבה את הטירונות, חוץ מזה שהיו לה בעיות גב קלות אז מדי פעם היו לה כאבי גב וכאלה..

    אבל ממש התחשבו בה אז אני מניחה שאם תפני לעזרה אז גם בך יתחשבו.. גם יש הרבה בנות אז את יכולה להיעזר גם בהן אני חושבת.

 

המבקרים מצאו דף זה ע"י חיפוש המילים:

SEO by vBSEO