#1

קודם כל תתיצבו לעמידה הנכונה, כשהאצבעות של הרגל האחורית על הסוף של הטייל והרגל הקידמית באמצע הסקייט או קצת יותר לכיוון הנוז.

[אני ממליץ למתחילים ללמוד את הollie לפי איך שנוח להם לעמוד, אחרי שהם למדו להתחיל לפתח את השיטה של העמידה הנכונה]

1.
להתכופף, אחד המרכיבים להגבהת ההולי זה כמה שאתה מתכופף, כמה שמתכופפים יותר יוצא הולי יותר גבוה.

[אני לא בטוח שזה קשור לכמה אתה מתכופף אתה עושה ollie יותר גבוהה, בהתחלה הייתי מתכופף עד למצד שהייתי נוגע בקרש עם היד שני לפני שאני קופץ והיה יוצא ollie נמוך. היום אני מסתכל על ה"מחשול" שאני רוצה לעבור או לקפוץ ומתאים את הollie לפיו. אז אני ממליץ להתכופף במידה מסוימת עד לגובה שבין הרגל התחתונה לעליונה (עליונה=ברך ומעלה, תחתונה=ברך ומטה) יש בערך 90 מעלות. חשוב להתכופף לכיוון הנסיעה עם הגוף.]

2.
לתת פופ חזקק ולהתחיל לגרוף לאט.

[פופ חזק מידי בהתחלה יעיף את הסקיט. צריך ללמוד איך לתת פופ, לא חזק ולא חלש במידה הנכונה. יותר מידי חזק כמעט בלי שליטה. כשאני מנסה לקפוץ מעל 3 סקיטים אני לא נותן את הפופ הכי חזק אני נותן אותו מותאם. לא הכי חזק, לא הכי חלש. במידה שאתם חושבים שצריך. אני ממליץ לפני שמתחילים לגרוף להתחיל לקפוץ עם הגוף]

3.
להשלים את הפופ, לגרוף עוד.

[להרים את הרגל האחורית, זאת אחת הבעיות הכי גדולות של מתחילים, לא מרימים את הרגל האחורית. מכאן אני ממליץ להתחיל לגרוף]

4.
אחרי השלמת הפופ ישר להרים את הרגל האחורית כדיי שלא תפריעה להקפצת הסקייט אבל גם להשאיר אותה מעל הסקייט כדי שלא תשאר מאחור, לגרוף עכשיו כשההתחלה של השרוכים נוגעים בנוז.

[לא ממש הבנתי מה אתה רוצה פה, בכל מקרה עדיף תמיד שהסקיטבורד ישאר מתחת לרגלים ולא יעזוב אותם. כמה שיותר צמוד יותר שליטה]

5.
למשוך או לגרוף עוד קצת עם הרגל הקידמית, לכופף בירכיים כדיי שההולי יהיה יותר גובה, ולזכור להשאיר את הרגל האחורית באוויר מעל הסקייט ושלא תיגע בטייל.

[השלב מקודם של הקפיצה זה ההמשך שלו, פה צריך לנסות להגיע כמה שיותר גבוהה על ידי זה שמכופפים את הרגליים כמה שיותר. מצמידים אותם לבטן, תדאגו לקפוץ בעזרת היידים למשוך את עצמכם למעלה]

6.
לכופף בירכיים כמה שיותר, עד שתגיעו למצב שהנעליים לא נוגעות בסקייט.

[שוב המצב של הרגליים לא נוגעות בסקיט הוא לא מצב טוב]

7.
כשאתם מגיעים לגובה המקסימלי תתחילו להחזיר את הרגליים לברגים (קידמית-לברגים הקידמיים ואחורית-לברגים האחוריים), ולהתחיל לנחות.


[כשאתם מגיעים למצב המקסימלי תתנו לסקיטבורד לרדת ורק אתם אחריו לא להפך. מה זה אומר הסקיטבורד ירד לפניכם אבל תדאגו להשאיר את הרגליים צמודות. זה יוצר תחושה של ריחוף וזה נראה ככה מה שנותן לollie יותר זמן ומראה של יותר גבוהה וארוך]

8.
להשלים את הנחיתה ולהתכופף קצת.

[לכופף את הברכיים קלות לפני הנחיתה ובזמן הנחיתה לנחות בהדרגה קודם קצות אצבעות ובסוף על העקבים. תנסו להוריד את הרגליים לצירים ליצבה מקסימלית]

אבל הכי חשוב זה להתאמן כמה שיותר אל ההולי, אפילו כל המקצוענים עדיין מתאמנים אל ההולי כדיי להגביה אותו כמה שיותר.

ב-ה-צ-ל-ח-ה !!

קרדיט לפורום אחר