#1

טוב מי שלא הבין חוץ מחוג ממשהו בבית יש לי כן כך
בזמן האחרון לא עשיתי אבל הינה
את זה אני עושה בבוקר
חצי דקה -דקה קפיצה בבמקום
אחרי זה חצי דקה דקה בפעם הראשונה ואז אני עושהאת זה עוד פעם אחרי כול התרגילים אבל כפול שניהם
כפיפות בטן 90 מעלות שלוש סטים לדצצעים 15 20 25 ורגיל 20 25 30
ושכיבות סמיכה שלוש סטיםרגיל 10 15 20 ידים צמודות 10 15 20 פתוחות 10 15 20
אחר כך תוספת כול פעם שונה עבודה על רגלים או משקולות אבל הינה כמה דוגמאות
אחת לקלים וכתפיים לא יודע זה קשה

להיות במצב של שכיבת סמיכה אבל שכול הזורע התחתונה תיעגעה בריצפה ואבל במשל דקה כול 15 שניות להרים אתהטודיק גבוה ואז להוריד אותה אבל שלא יגיע ברצפה לעדו 15 שניות כך פעמים
משקולת זה שונה ואני לא כול כך עובד איתם

אני מקווה להתחיל את התוכנית מחדש