TGF.co.il - מדריך | איך ליצור בר חישול-מעולה האפקטים עם שורות ססגוני לא לאשר!! עובד על תיקון התיר
 
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2
עוד |
  1. Shaul מנותק/ת מורחק
    תאריך הצטרפות
    29.07.2008
    שם פרטי
    שאול D:
    הודעות
    1,425
    בלוג פוסטים
    1
    #1

    תצוגה מקדימת דמות סופית

    לוקחת ניראית של הרשה באנחנו דמות הויה יצור. רצה גישה לPSD קבצים מלאה ועותקי ניתן לטעינה של כל שיעור, זה כולל? צרף Psd חיבור עבור רק $9/ חודש. אתה יכולה לראות את התצוגה מקדימת דמות הסופית מתחת או רואה a כאן גירסה יותר גדול .

    שיעור וידאו

    עורך וידאו שלנו Gavin Steele יש יצר שיעור וידאו זה להחמיא דמות טקסט + זה שיעור .

    הכנה

    חוטפת של הרשה ראשונה את האנחנו תמונות הויה השתמש בשיעור זה: ילדה ווteddy, איזה לקח[] מאחד של אתרי מניה מועדפים שלי 123rf.com. ואחד התנפח תמונה מ sxc.האוניברסיטה העיברית בירושלים .
    הצעד 1

    התחל על ידי פותח את ה ילדה דמות, אז חוטף את הכלי עט (P) וחילוץ התחלה. כאשר אתה עושה עשייה הנתיב, לחיצה ימנית ו בוחר עשות בחירה. שימוש אז פקד + C להעתיק את האזור הנבחר .
    בזמן שמחלץ, קח ניראים בחצים, הם מצביע על צללים. ודא אתה לא אותם כלול עם הילדה. אנחנו'gonna משליך צללים מחדש על בעל שלנו סומך על הצבע מהרקע .

    הצעד 2

    צר מסמך חדש 1200 פיקסלים זה על ידי 950 פיקסלים, עם של 300 px/אינץ. עשה שכבה חדשה וזת שם "רקע." שינוי צבע קידמה שלך ל #f0ce46 וצבע רקע ל #f78414. חטף את הכלי שיפוע (G), אז בסרגל עליון קובע את האפשרות שיפוע לרדיליות. כעת גרור השיפוע מהפינה שמאלית עליון. השתמש פקד + V להדביק חילץ ילדה שלנו. שם שכבה זאת "ילדה " והולך לדמות > התאמות > צבע בררני וניסוי עם האדום וערכים צהובים. אני ניסה לנתון את הילדה כמה תיקון צבע לעשות התאם יותר טוב שלה לסביבת כתום זאת.
    עצה: צבעי רקע שלך למעלה לטעם אישי. אני מציג אתה האני דרך עושה איור זה, אבל אם אתה בוחרת כמה צבעים אחרים (עבור דוגמה צלילים כחולים ), אתת אז מצטרכת לנכון הלתוך צבע של הילדה קור מוטב ש מצלילים יותר אוהד .

    הצעד 3

    כעת חוטף את הנשרף כלי (O), קבוצת אז הטווח לצלילים והיחשפות למסביב 30%. מודאות את ה"ילדה " שכבה נבחרת, ונותנות כמה חדות לשיער שלה על ידי מצייר. ואם להבחינים אחרים של צללית שלה ניראית להיות עמומה קצתה, אתה יכולה להחול תהליך זה שוב .

    הצעד 4

    אישור, אנחנו עושה כמה צבע יפה ותיקוני חדות. אבל עדיין של זה לא למדי. כעת משהו של זה חשוב בגלל שאנחנו מצטרך לעשות מראה שלה עוד מבריקת, ונוסף לזאת משליכים כמה צללים תחת גוף שלה. אני עשה[] שלוש-צעד מדריך מהיר מתחת. לוקחת ניראית של הרשה במה אנחנו'הולך ל עשות מחדש עם דמות ילדה אלו וכיצד .
    אנחנו דבר ראשון wanna עושה משליך צללים. לכן לוקחים ניראים בנקודה 1 מתחת. זה האנחנו דמות המקורי משתמש. לתוך זום הצללים תחת הילדה, וכאתה רואה אנחנו יש משימה קלה מאוד. תמונה זאת כבר אותנו מונחה על כיצד הצללים מוקמו מקוריוים. לכן מה אתה מצטרכת לעשות כעת מעתיקה אותו דבר אפקט צל (כנקודה 3 הבהירים ). השתמש נקודה 1 כמדריך עבור תהליך זה .
    בכל אופן, לפניך עושה כל דבר, מזיזה של הרשה לצעד הבא .
    אם אתה משתמשת כמה תמונה אחרת משלי, ויש שם לא צל סטנדרט בשלך, אני אז ממליץ ראות אחד של שלי חיבור שיעור הדרכה עם הזזה בובות ראווות . יש שם טונים של עצות בשיעור זה על כיצד למקם צללים כאשר אתה יש לא בסיס .

    הצעד 5

    לפני אנחנו מזיז העבר לנמען, עשה שכבה חדשה מעל ה"רקע " שכבה. זת שם "קירקע[]." שינוי צבע קידמה שלך ל #ffe07c, חטף את הכלי שיפוע (G), אז בסרגל עליון קובע את האפשרות לרדיליות. גרר את השיפוע לאמצעי של מסך זה. כעת אתה מצטרכת ליש נקודה צהובה גדולה. אז הולך לערוך > שינוי > מעוות ונותן נקודה גדולה זאת כמה פרספקטיבה לעשות זה דומה לקירקע[] את ה (דמות שניה מתחת ).
    צר שכבה חדשה מתחת ה"ילדה " שכבה. זת שם "צל." שינוי הצבע למשהו מסביב #8 f4121 (חום ). חטף את המבריש כלי (B), קבע נוקשות ל 0%, זרימה למסביב 10%, ושומרת קוטר אב שלך קטן מאוד. אז התחלה מציירת תחת הילדה - היכן הצללים מצטרכים להיות. עשה את הגודל קוטר דינאמי מאוד, וזת שינוי כל ההזמן עבור תוצאות שונים. עזר בעצמך עם הכלי מחק (E), ונוקשות קבוצה ל 0% וזרימה ל 50%.
    כאני עוקץ בצעד קודם, השתמש את הדמות המקוריות לראות כיצד המראת צללים, ומשליך אותם אותו דבר דרך. זה לא צריך להיות כליל השלמות, נתן ילדה זאת לפחות משש של צל לעשות מראת זה עוד מציאותית. נוסף לזאת, אם הכרחי של זה, שנה צבע שלך לכהה יותר וחום בהיר. צללי יציקה תמיד חלק מחוספס של אומנות, אבל משכורות זה כבוי היטב. אתה מצטרכת לעבוד עם סבלנות .
    זכר, כל צבע בודד סומך על הסביבה. אני כל דבר עשייה בצלילים אוהדים, לכן אני עירבוב על פי רוב צהוב וכתום. כעבור הצללים, אני החשיך את הצליל הצהוב (איזה קירקע[] צבע שלנו ) ואני סיבב חוץ עם חום. האני סיבה עושה זה בגלל שכל צל של אובייקט יש משש של צבע מהקירקע[] להעסיקי זה אלו .


    הצעד 6

    כעת בוחרת את ה"ילדה " שכבה. לך לדמות > התאמות > רמות, והוספה עוד חדות קצתה. אז הולך לדמות > התאמות > גוון/רוויה ויותר נמוכה הערך של רוויה. אנחנו לא רוצה לעשות ילדה זאת יותר מדי אף על פי ש פיקח. הבא, לך למאזן התמונה ונותנת כמה עומק צבע יפה, שכפל (פקד +J) ה"ילדה " שכבה, וזת שם "עומק צבע." שינוי מצב מחייה של שכבה זאת לרך בהיר ושימוש אז דמות > התאמות > מפת שיפוע. קבע את השיפוע מ #1 b130c ל #969696.
    סמיכה על מה אתה רוצה להשיג, צבעים שלך במיפוי שיפוע הויה שונה. אני ממליץ ניסוי אתה עם צבעים אלה. יש שם הרבה תוצאות יפות יכולות להיות התגלות אלו. בכל אופן, אם אתה יש לא כיצד רעיון לשמור עלמפת שיפוע הגדרות, רק קובעים זה לשחורים, לבנות ויותר נמוכות העמימות שכבה רק משש. זה תמיד ניראה טוב .
    הדמות האחרונות מתחת רק רואות של איך ילדה זאת מצטרכת למראה (עם הרקע כבה) .
    עצה: לפניך מפעילה את המפת שיפוע, ודא אתה שונה המצב מחייה של השכבה עושה רך בהיר. אתה הבאה קבל התצוגה מקדימת דמות הסופית בזמן שמשתמשת את השיפוע מסויים .

    הצעד 7

    אני סיבב את הכתום "רקע " שכבה לאחור על, זת אף על פי ש צרכים להיות מוארים. לכן, עבודה של הרשה על זאת כעת. אנחנו נוסף לזאת מתחיל עבוד על מוסיף נתיבים שלנו, איזה ניהיים שורות צבעונים ברים חישולים שלנו .
    עשה שכבה חדשה מעל ה"רקע " שכבה וזת שם "לאחור צבעים." שינוי הצבע ל #efd8a5 (צהוב פיקח יפה ). חטף את המבריש כלי (B), קבע נוקשות ל 0%, זרימה מסביב 20-40% ועושה אחד או מספר נקודות גדולות ילדה זאת מאחורית. החלף לכלי עט (P). אז התחלה יוצרת כמה הקיף נתיבים יפה ילדה זאת .
    אם אתה יש כמה בעיות עם הכלי עט, אתה יכולה לחוץ בדיקה זה מדריך מקיף לכלי עט של פוטושופ ללמוד כיצד לקבוצה היטבה העיקולי נתיב היטבים .

    הצעד 8

    צר קבוצה חדשה מעל ה"ילדה " שכבה. זת שם "שורה כחולה " ויוצר את ה שכבה חדשה נקראה "b_שורה " כהיטב. אז הולך בחזרה למבריש כלי (B), שנה את ההגדרות לנוקשות 100%, זרימה 100% והקוטר האב ל 7-10 px (סמיכה על איך דמות שלך גדולות ). הבא, לך למברישות הגדרות וקבוצה העגלגלות מזערי ל 25%. מתג אז לכלי עט (P). לחיצה ימנית ו בוחר נתיב הקשה .
    זכר לודא זה הדחק לחקות אפשרות מסומנות. אנחנו הויה השתמש במשך זה שיעור זה עם כל הקשת נתיב (ודא לשמור זה מסומן ), לכן אני עצירה מזכירה מהעבר לנמען כאן .
    זה לא דבר מה מה סוג של אתת צבע הקשה נתיב זה בגלל שאנחנו'הולך ל זת צבע מחדש דרך מערבב אפשרויות. לכן, אם אתה לא רוצה לקבל מבולבלת, אתה יכולה לשימוש לבן כצבע להקשה נתיב זה .
    כעת פקד + לחץ על לחיצה ימנית על ה "ילדה " תמונה ממוזערת של שכבה לטעון בחירה. הבא, הוסף מסכת שכבה ל"b_שורה " שכבה, ובוחרת מסכה זאת. חטף את המבריש כלי (B) עם הצבע נבחר שחור, קבע כל ההגדרות מברשת מעלה ל 100%, לעשות זה קשה. לצייר אז בלהבחינים מצויינים ב-ים בדמות שניה מתחת. אנחנו מצטרך ליצור אפקט זה השורה הקיף ילדה זאת .
    נושא: אני אל יודע של מה הגורם מהאפשרויות - מברשת עגלגלות מזערי כשלון אפשרות, אבל לפעמים לא אפשרי של זה לסבב זה על. אם אתה מקבלת בעיה זאת רק פשוט להפעיל מחדש פוטושופ שלך. הדבר ההבא לעשות לפתוח את האפשרויות מברשת ומודאות זה קבוצה ל 25%.



    הצעד 9

    כעת הפעל של הרשה מסביב עם אפשרויות מחייה של שורה אלו. המחיית סטנדרט הגדרות אפשרויות עושות כל דבר שטוח מאוד עם חוסר מוחלט של עומק. אפילו אני אף על פי ש יש ראה אנשים החלו הגדרות מותאם, עדיין הם יש בעיות עם נמנעות את המראת שטוח. לכן אתה מצטרכת להיות מדוייקת מאוד עם זאת .
    סמיכה על מה אתת צבע רוצה לעשות שורה שלך, הסגנונות שכבה הויים שונים. אם אתה מחליטה לcolorize זה עם כחול, אתה מצטרכת הפעל מסביב עם הרבה צלילי שונים של כחולים .
    נוסף לזאת, דבר חשוב מאוד המבריק מתאר בשיפוע ומבליט הגדרה (דמות שניה מתחת ). אני מותאם אישית המיפוי להתאים בעל שלי מצטרך. אם הפעל אתה מסביב עם אתת עוגנים אלה קבל הכיצד רעיון מפעל זה. ודא אתה יש התצוגה מקדימת אפשרות מסומנת, אתת אז יכולה להחול אפקטים בזמן אמיתי .
    דבר חשוב אחר הזווית וגובה של הצללה (האפשרות מעל מבריקות דמות שניה מתארות - מתחת ). לבזבז כמה זמן בזמן שמתאים מיעד קצת זה. של זה האפשרות מאפשרות אתה אלו להשליך קל היטבים .


    הצעד 10

    כעת חוטף כלי מברשת (B), קבע נוקשות ל 0% שינוי קוטר אב בין 1 px דינאמי ו 2 px על ידי עושה עוד נתיבים ואותם הקשה אותו דבר דרך. אנחנו עושה כמה משש ups לעשות שורה כחולה זאת מושלמת .
    לכן יוצרת שכבה חדשה מעל "b_שורה " זת שם "b_שורה ממלאת ", ויוצרים נתיבים. עשה הרבה נתיבים על ידי מתחילים ומסיימים בנקודות שונות. תמונות מראות מתחת. בשלישיות ודמות רביעי, חצי אלה מצביעים על כמה להבחינים, היכן אני מיקם עוגנים. אני עושה זה שוני הגדרה דינאמים מצביעים ומברשת שונים גודל מ 1 px ל 2 px .
    אם אתה הטרידה עם כמה רצתה שורות, רק פשוט מוחקים אותם משתמשים כלי מחק (E) של 0% נוקשות ו 50% זרימה .

    הצעד 11

    אני מניח אתה מקבלת את הרעיון של עושה מילוים אלה. לכן עושות עוד שורות, החל אותם ללהבחינים של בחירת בעל שלך .
    כעת שומרת עלצביעה של הרשה שורות קטנות אלה. בסיסי, אני התמודד סגנונות שכבה מה"b_שורה " שכבה והדביקה זה ל"b_שורה ממלאת " שכבה. אני אז הכניס את ה"b_שורה ממלאת " מחיית שכבה אפשרויות ורק שונות הצבע של פנימי הקרין לבהיר c1dbff כחול #. אתה יכולה לנוסף לזאת שינוי הצבע משי לכמה צליל כחול אחר. קבוצת אני #54 הabbb צבע עבור משי. זה לא שינוי הרבה מאד. השינויים בקושי נראים, אבל כעת מילוים אלה לא רק אחד צבע .
    אני לא הפעל מסביב עם ה"b_שורה ממלאת " סגנונות שכבה בגלל ששורות אלה קטנים מאוד וכל האפקטים הויים קשים לאבחן. במידה מספקת של זה אם אתה רק משנה את הצבע של פנימי מקרין (ואם אתה רוצה, עבור משי נוסף לזאת ) כאומר לפני .





    הצעד 12

    עוקבת אותו דבר מעבדת של הרשה כבצעד 9. שורה חדשה זאת חוצה את השורה הכחולה ואנחנו זת מילוי עם צלילים ירוקים. לכן יוצרים קבוצה חדשים מעל ה"שורות כחולות " קבוצה, זת שם "שורה ירוקה." יוצר שכבה חדשה בזה, וזת שם "g_שורה." חוטף הכלי מברשת (B) ושינוי הגודל קוטר האב ל 6-8 px, קבע נוקשות וזרימה ל 100%. חוטפת הבאה את הכלי עט (P), צייר הצטלבות נתיב יפות השורה הכחולה, אז לחיצה ימנית ו בוחר נתיב הקשה. אחרי זה הוחלים אותו דבר אפקטים כקודמים, והפעל מסביב עם הצללה בשיפוע ומבליט. ושימוש זמן זה צבעים ירוקים עבור כל האפשרויות .
    כאשר עושה שלך, חטף את הכלי מחק (E) ומודא את ה"g_שורה " שכבה נבחרת. אז מוחק כמה חלקים היכן שניהם צלב שורות אלה לנתון כמה עומק. אתה חינם לעשות זה משתמשת מסכת שכבה נוסף לזאת. דרך עדין .

    הצעד 13

    כעת, אנחנו'רק repeating מצעיד 10 מחדש ו 11, אבל על השורה ירוקה כעת. לכן עושה שכבה חדשה בזה "שורה ירוקה " קבוצה, זת שם "g_שורה ממלאת." כעת חוטף את הכלי מברשת (B), קבע נוקשות וזרימה ל 0%, שינוי קוטר אב בין 1 px דינאמי ו 2 px ועושה הרבה נתיבים. הקשת אז אותם. אחרי זה, העתק את הסגנונות שכבה מ"g_שורה " וזת הדבק ל"g_שורה ממלאת ", דרך זהה כאתה עושה קודמת .
    ואתה לא מצטרכת להאיר את הצבעים של "g_שורה ממלאת " שכבה, הם כבר ניראה טוב. אבל אם אתה רוצה, ודא אתה מאירה פנימי צבע של הקרין. אם אתה הטרידה עם כמה רצתה שורות, רק פשוט מוחקים אותם משתמשים את הכלי מחק (E) עם קבוצת נוקשות ל 0% ו 50% זרימה .

    הצעד 14

    אישור, הראות טוב. כעת, אנחנו עושה את השורה ההבאה עוד מעניינת קצתה. לכן יוצרת קבוצה חדשה מעל כל הוזת שם "שורת ורוד." יוצר שכבה חדשה בזה וזת שם "p_ששש." חוטף הכלי עט (P) ומצייר curvy נתיב מסביב רגל (של ילדה במקום של מציירת אתת נתיב יכולה לשימוש הכלי אליפסה (U) ויוצר מעגל במקום ). אז לחיצה ימנית ו בוחר נתיב הקשה. הבא, החל כמה סגנונות שכבה יפים אותו דבר דרך כקודם. אתה יכולה לשימוש הגדרות שלי או ניסוי עם בעל שלך .

    הצעד 15

    אם צרכי מעגל שלך כמה משש ups, בחר את ה"p_ששש " שכבה, שכפל שכבה זאת (פקד + J), לך לערוך > שינוי > הופך אנכי וזת התאם לעשות אליפסה. אז חוטף את הכלי מחק (E) ומוחק כמה חלקים לעשות זה דומה לזה הקיף רגל שלה.
    כאשר אתה עושה, בחר את ה"p_ששש " שכבה שוב, שכפל זה (פקד + J) 3-4 זמנים, ומשתמשים ערוך > שינוי חינם עושים אלה התאם טבעת הרגל של הילדה.

    הצעד 16

    צר שכבה חדשה, זת שם "p_שורה," חוטף את הכלי עט (P) ומצייר curvy נתיב יפה. זה הויה שורה שלישית שלנו .
    לך לאפשרויות מחייה והוחלים אפקטים זהים כקודמים. במקרה זה, אתה מצטרכת לנגן מסביב עם שיפוע ומבליט > הצללה. ודא את הזווית והתאם גובה צרכים שלך. סמיכה על מה כיוון שורה שלך הולכת ומה סוג של זת צורה יש, ההצללה הויה שונה. אתה מצטרכת להתאים זה בזמן שהתחלת אתה מקבלת משהו משביע.

    הצעד 17

    זה תהליך אחר לחזור. השתמש אותו דבר כיוונים כבלדרוך 10 ו 11, אבל עבור השורת ורוד. בקיצור דרך: צר שכבה חדשה נקראה "p_שורה ממלאת," ציירת כמה נתיבים מסביב השורת ראשי השתמשה את הכלי עט (P), ואותם הקשה עם 1 px או 2 px מברשת רך. הבא, העתק את הסגנון שכבה מה"p_שורה " שכבה וזת הדבק ל"p_שורה ממלאת " שכבה .

    הצעד 18

    כעת הפעל של הרשה מסביב יצירתיות. בחר את ה"p_שורה ממלאת " שכבה, אז חוטף את הכלי הקפה (L) ומצייר מסביב בחירה כמה cool ניראה שורות קרועות (דמות ראשונות מתחת ). לחיצה ימנית אז, ובוחרת שכבה דרך עותק. זה עותק האנחנו פלח נבחר עם שכבת שלו סגנונות מוכלים. כעת לחיצה ימנית על זה התמודד שכבה ובחר המרה לאובייקט חכם. אחרי זה, עשה מסביב 4-5 עותקים (פקד + J) ואותם לפרוס מסביב שורת ורוד זאת. עשה כמה סיבובים משתמשים ערוך > שינוי חינם.
    האנחנו סיבה השתמש המרה לאפשרות אובייקט חכמות, לא להרשות פלחים אלה pixelize. הם מאחר אובייקטים חכמים, אתה יכולה לשנה גודל מטת פלח זאת וזת סובב כהרבה זמנים כאתה רוצה בלי מאבדת איכות. אבל לא זת שנה גודל מעלה, כזה לא אובייקט וקטור חץ המתאר גודל וכוון .

    הצעד 19

    לך בחזרה ל"שורה כחולה " קבוצה והוחל אותו דבר אפקטים כבהצעד הקודם. ואתה יכולה לעשות זה לכל שורה אתה זאת יש ניצרה. אני ממליץ פועל מסביב עם צבעים של שורה אלה ממלאת, אתה יכולה להשיג כמה cool תוצאות. נסה לעשות התאם אותם לשורות הם זה קשור ל.

    הצעד 20

    כעת אנחנו יוצר כמה עוד אפקטים גדול. אנשים רגיל עושים סוג אלה של צורות עם ממחישות, ואותם ייצוא לפוטושופ. היטב, לא כולם יודע כיצד לשימוש היטב ממחיש, לכן אני מציג כיצד אתה ליצור צורות אלה בפוטושופ. הרק מגרעת צורות אלו נשארות אובייקטים סריקים, אבל אישור של זה, כהם'קל מאוד מחדש לצורמחדש .
    יוצרת קבוצה חדשה ראשונה מעל כל ה, זת שם "שחררים כחולים." פנימי קבוצה זאת, צר שכבה חדשה נקראה "b_עזב." הולך ללוח צבעי מברשות (חלון > מבריש ). בחר דינמיקת צורה והוחלים את ההגדרות ממוצגים מתחת. אז מודא מברשת שלך קבוצה ל 100% נוקשות ו 100% זרימה. בהמברישים לוח צבעים בוחרים עצת מברשת צורה (דמות שניה מתחת ) והוחל את ההגדרות שוב. ודא זה המרווח קבוצה ל 1%. על הגודל קוטר, זה סומך איך אתה גדולה רוצה צורות שלך לדמות ל. אבל עבור שיעור זה, אני ממליץ הבא כל הההגדרות ממוצגות מתחת.
    הבא, בחר את הכלי אליפסה (U), בזמן שמחזיק Shift, צייר מעגל, מסביב אותו דבר גודל כאתה רואה בדמות השלישיות מתחת. אז בוחר את הכלי עט (P), לחיצה ימנית, ובוחר נתיב הקשה .

    הצעד 21

    לך ל"b_עזב " אפשרויות מחייה של שכבה והפעל מסביב עם הגדרות אלה. זה חשובות בגלל ששכבת סטנדרט סגנונות נותנים מראת שטוח מאוד. להמנע זה מודאת צורה שלך יש צבעים מתאימים, הארים והצללה .

    הצעד 22

    כעת אתה זאת יש יצרה 3 הצורה, זמן של זה לשכפל זה (פקד + J) כמה זמנים והתאם לראשי שורה כחולה. זכר, תמיד יש אחד צורה כגיבוי, לכן עושים אחד של עותקים אלה (אף פעם לא אתה יודע כאשר אתה יכולה להצטרך זה ) שקופים. כעבור השאר מהעותקים, סמיכה על מה אתה רוצה לעשות, אנחנו משאיר כמה צורות כאובייקטי רגיל וסיבוב כמה של לתוך אותם אובייקטים חכמים .
    בהלדרוך הקודמים, אני יש הסביר אתת כיצד יכלה לשימוש אובייקטים חכמים. ואני השתמש זה רק באחד כאן צורה (שכבה לחיצה ימנית > המרה לאובייקט חכם ) בגלל שאני חיפש עבור להבחין טוב עבור צורה זאת ומסובב אני (ערך > שינוי > סובב ) זה הרבה זמנים. כעבור הנחים שאר מהאובייקטים, אני לא אותם המרה לתוך אובייקטים חכמים, בגלל שאני רצה אותם להחזיק סגנונות שכבה שלהם. וכשנה גודל אתה למטה אובייקטי רגיל אלה, הסגנונות שכבה נשארים נגוע, והם נשאר קשור. אתה יכולה לראות בדמות מתחת אלו הצורות הקטנות כהה יותר. עבור דוגמה, הפנימי מקרין יש אותו דבר ערך, אבל האובייקט מקבל קטן יותר.
    והנקודה של כל הזה אתה זאת מצטרכת לסובב צורות אלה לעשות אותם דומה להם היכן בתנועה, בזמן שנגררים פלחים קצתים. טוב של זה לעשות כל אחד מראה אז שונה האחרים .

    הצעד 23

    כאתה זוכרת, אנחנו שם שכבה זאת "b_עזב " (הא b שולחנוני מכתב עבור כחולים). ואני אתה זאת אמורה אמורה לגיבוי אחד "b_עזב " שכבה. לכן עושה עותק של זה נוגע שכבה וזת שנה שם "g_עזב." יוצר קבוצה חדשה, זת שם "שחררים ירוקים " וגרור ה"g_עזב " לתוך שכבה קבוצה זאת. שינוי אז אפשרויות מחייה של שכבה אלו. קבע כל ההצבעים עבור שונים צלילים ירוקים. נוסף לזאת, נגן מסביב עם שיפוע ומבליט > הצללה (דמות שניה מתחת ).
    חזור אז אותו דבר תהליך כצעד הקודם. עשה כמה עותקים (פקד + J) של שחרר ירוק זה ועושה מראת אותם (שימוש עורך > שינוי > סובב ) דינאמית.

    הצעד 24

    כאן דבר זהה. כאנחנו עשה[] שורות שלוש, וכל בצבעים שונים, אנחנו מצטרך לעשות שחררים שלהם בכמה נאה אותו דבר צבעים. לכן חזור הלדרוך הקודמים של יוצרים שחררים והוחלים טכניקה זאת יוצרת כעת ורוד עוזב .
    אתה תמיד מצטרכת לחפש את הצבעי ימין. התחל experimenting איתם, ואתה רואה איזה קובעת במערבבת אפשרויות עוד אז חשובות האחר. נסה ללבזבז כזמן כמה כאתה מצטרכת לקבל ימין זה .

    הצעד 25

    אחרי אתה עושה עם כל ההשורות ושחררים זמן של זה למעלת משש הרקע. פשוט חוטף את הכלי מברשת (B), קבע את הקוטר האב לבהגינות מברשת גדולה, שנה את הנוקשות ל 0%, וזרימה למסביב 12-15%. יוצרת שכבה חדשה מעל ה"רקע " שכבה וזת שם "צבע רקע." שינוי צבעים שלך כממוצגים מתחת, ורק לצייר .
    החל הברשה בהירת מאוד, האפשרות זרימה reacts לדחק. אם אתה מברישה באחד מקום יותר מדי כמה, הצבע הויה עוד נמרץ, לכן מברשת עם אור בודד לוחץ. אל תחזיק את הכפתור עכבר כמברשת אתה .
    עצה: אתה יכולה לעשות כל צבע על שכבה חדשה והפעל אז מסביב עם עמימות שלהם .

    הצעד 26

    אישור, הרקע ניראה פנטסטי, עמוק של זה ומאוזן. כעת אנחנו יכול להזיז נוסף. פתח את ה התנפח דמות, ומחלץ זה משתמש את המטה קסם כישוף כלי (W). אנחנו יכול לשימוש כלי זה, כבלון זה מחלץ קל. זה כנראה גוזר חוץ לפני ושמור על הרקע לבן. מקם לתוך זה פרוייקט ראשי שלך, זת שנה גודל למטה והופך אופקי זה (שימוש עורך > שינוי לעשות זה ). זת שנה שם ל"בלון ירוק " והוחל כמה התאמות צבע. אתה יכולה לאותם חיפוש תחת:
    • דמות > התאמות > גוון/רוויה
    • דמות > התאמות > ברק/חדות
    • דמות > התאמות > צבע בררני
    • דמות > התאמות > רמות

    הצעד 27

    גרר את ה"בלון אדום " לפרוייקט ראשי שלנו שוב, ועושה עותק של זה (פקד + J). שם ה"בלון ורוד " ראשון והשניה "בלון כחול." עבור ה"בלון ורוד " שימוש רק התאמות > דמות > גוון/רוויה בגלל שאדום של זה, ואנחנו רוצה לקבל משהו בבין סגול וורוד. עבור ה"בלון כחול " שימוש:
    • דמות > התאמות > גוון/רוויה
    • דמות > התאמות > צבע בררני
    • דמות > התאמות > ברק/חדות

    הצעד 28


    כעת מחזירות את ההגדרות מברשת מצעד 8. יוצר שני שכבה חדשות, שם אז אותם "לפלצר כחול " ו"לפלצר ירוק." Next, צייר כמה curvy נתיבים על כל שכבה מתחת הבלון. ודא גודל מברשת שלך 1 px גדול ו 100% זרימה של זה. לחיצה ימנית ו בוחר נתיב הקשה. השתמש כחולים וצבעים ירוקים להקשה הנתיבים. אתה יכולה לנוסף לזאת עותק הסגנונות שכבה משחררי שורות/קודמות ואותם הדבק לתוך שורת לפלצר אלה סגנונות שכבה .

    הצעד 29

    כעת, זה חלק מועדף שלי מהשיעור. אתה כנראה ניהנית זה יותר מדי. צר קבוצה חדשה מעל ה"רקע " שכבה, זת שם "אפקטים " ועבודה בקבוצה זאת כעת. חטף את הצורת מותאם כלי (U), קבע אפשרויות שלו לשכבת צורה, ובחירה צורה של בחירת בעל שלך (ההגדרות ממוצגות בדמות הראשונות מתחת ) .
    חפש כמה להבחין ריק על איור שלנו ועבודה שם. צר נתיב זה (אתה יכולה לעצור Shiftלקבל צורת כליל השלמות ). זה מצטרך להויה ממולא אוטומטי עם צבע קידמה שלך, איזה יכול להיות לבן. שם שכבה זאת "כתום," ההולך לאפשרויות מחייה והוחלים כמה אפקטים יפים לזה .
    אני ניסה לקבל כמה צלילים של צבע כתום, מחום לצהוב. וזה לא באמת דבר מה היכן ההצללה. אתת הדבר היחיד שמצטרכת ליש כמה אחד-צבע כאן רבגוניות יפה (השתמשות צלילים שונים ) .

    הצעד 30

    כעת אנחנו יש צורת וקטור חץ המתאר גודל וכוון יפה, וניתן לעריכה של זה. לך לערוך > שינוי > גלישה, אז מכופף ומעוות צורה זאת לקבל תוצאה משביעת. אני פשוט אוהב צעד זה, אתה יכולה להיות יצירתיות מאוד עם צורות אלה. אחרי כל שינוי פוגע הכניס והולך שוב עם עורך > שינוי > גלישה.
    המתחת עושה דרך זה רכון השלם, גלישה / מכניסה / גלישה / מכניסה, ולכן על, להשיג תוצאות יותרות טובות. הכי טוב דבר על זה להיוותר צורה אלו אלו וקטור חץ המתאר גודל וכוון, אפילו אף על פי ש מקבל כפף של זה למקסימום .

    הצעד 31

    מה אנחנו בא מעלה עם כאן צורה נוראת (וקטור חץ המתאר גודל וכוון עדיין!), ואנחנו יכול לכעת זת מיקום בכל מקום. בזמן שrepeating תהליך דבר, אנחנו יכול לכסות את ההקודם השלם של ילדה זאת משתמשת צורות שונים. כעת, השתמשות טכניקה זאת עושה עוד צורות כמו אלו, מקום אז אותם ילדה זאת מאחורית ועושה התאם אותם. השתמש את המעתיקים/הדביק סגנונות שכבה אפשרות כל אתת זמן עושה צורה חדשה. אל תתאים כל אחד ידנית בגלל שאתה gonna מבזבזת זמן .
    כאן אתת משהו מצטרכת לזכור: אעפ"י שזה וקטור חץ המתאר גודל וכוון, זה יכול להחריף קבל לפעמים. אם אתה מעוותת צורה זאת לכן כמה לקבל שורה דקה מאוד, כמה דופנים שלים תאים משוננים יכולים להתרחש. לכן הויים מודעים ל-ים, אם אתה מקבלת משהו כמו זה, התחל שוב עם צורה חדשה. או אתה יכולה לrasterize האובייקט וקטור חץ המתאר גודל וכוון (לחיצה ימנית על ה שכבה, בחר Rasterize שכבה ). הבא, השתמש את הכלי מחק (E) עם הנוקשות של 0% וזרימה של 80-100% למחוק כמה פגום ניראה להבחינים .

    הצעד 32

    אלו כל העבור הצורות הקטנות. כעת, שמור על עצמך של הרשה עבור השורות יותר גדולה. אני השתמש אותו דבר טכניקה ליצור את השורה אתה זאת ראתה בדמות ראשונות מתחת. הבא, אני rasterize שכבה זאת (לחיצה ימנית ו Rasterize שכבה ), והמשתמש כלי מחק (E), אני מחק כמה להבחינים. יש שם מחקר מקרה קטן בתמונות מתחת:
    • בדמות שניה מתחת, אני עשה[] התאם שורה זה הלאחור של בלון .
    • בדמות שלישיות מתחת, אני יצר צורה חדשה השתמשה אותו דבר טכניקה .
    בהתמונות ההבאות, אני רק שיכפל (פקד + J) זה curvy שורה. אני rasterized השכבה כאשר הצטרכה (שכבה לחיצה ימנית > Rasterize שכבה ), והשתמש את הכלי מחק (E). למקם שימוש שורות אלה עורך > שינוי > סובב. התהליך השלם של מיקום שורות אלה לוקחות אותי מסביב 30 דקות בגלל שאני שונה זה כמו זמני עשרה. לכן לא מותרים, העוד אתת מאמץ מניחה בזאת, הזה היותר טוב מראה.

    הצעד 33

    אישור, כעת רק פשוט חזור מצעיד 29, 30, ו 31, אבל בירוק. השתמשות אותו דבר טכניקה, צר מספר צורות ירוקות ואותם מקום ילדה זאת מאחורית ואותם עירבוב עם צורות כתום .

    הצעד 34

    באני רגע זה חושב, אני מציג משהו אתה cool. כאתה יש יצרה כמה דקה, צורות ירוקות כמו אתה רואה בדמות הראשונות מתחת, שימוש עורך > שינוי > גלישה שוב. כעת מנסה לזת מתח ליצור עיקול יפה (דמות שניה מתחת ).
    כעת הולך לערוך > שינוי, וסובב צורה זאת לעשות התאם זה כמה חלקים מהשורה ירוקה (דמות שלישיות מתחת ). הפעל ערוך > שינוי > גלישה שוב וזת התאם מושלם עם השורה. אחרי אתה זאת יכולה ללחיצה ימנית על שכבה זאת, בחר Rasterize שכבה, חטף את הכלי מחק (E) ומוחק כמה רצית חלקים.
    נוסף לזאת, אם כמה דופנים שלים תאים מקבלים משוננים, השתמש את הכלי לטנף (R) עם חוסן של 12%. כעת לטנף הדופנים שלים תאים כלפים השורה (אתה יכולה לראות זה ב 5-6 תמונות מתחת ) .

    הצעד 35

    אישור, כעת עושה של הרשה כמה משש סופי ups. חטף את המבריש כלי (B), קבע נוקשות ל 0% וזרימה למסביב 10%. שינוי צבע קידמה שלך ל #481 e39, צר שכבה חדשה מעל ה"בלון ורוד " שכבה וזת שם "p_עזב צל." אז התחלה מציירת מתחת שחרר זה ליצור משש יפה של צל .
    הבא, בחר את השכבה של שחרר זה (ממוצגות אלו בתמונות מתחת ) שימוש פוקד + J לשכפל זה. עבד עם עותק זה כעת. קח ניראות בדמות השלישיות מתחת: במערבב שינוי אפשרויות הגודל של פנימי מקרין עבור העותק שחרר. עמימות שלו יותר נמוכות הבאות וזת מקום מתחת ה"p_עזב צל " שכבה ליצור השתקפות .

    הצעד 36

    לנתון איור זה כמה אני משמעות החליט להניח כאן כמה דבר מצחיק כמו זה Teddy. אני חושב, ילדה קצתה של שם, הרבה צבעים, לכן נותנת זה של הרשה משש של פקחות .
    לכן, גזר את הנושא מתוך שלו דמות מקוריות משתמשות את הכלי עט (P). גרר זה לפרוייקט ראשי שלנו מסמך. שם שכבה זאת "Teddy" וזת מקום מעל כל ההשכבה. כעת עושה של הרשה כמה התאמות צבע משתמשות דמות > התאמות > גוון/רוויה ודמות > אז התאמות > רמות.
    שכפל את ה"Teddy" שכבה משתמש פקד + J ובוחר עותק זה כעת. שנה מחיית שלו אפשרויות לרך בהיר. לך לדמות > התאמות > שחורות ולבנות, ונותנים זה teddy כמה צבעים עמוקים יפים ומשש של חדות.
    עדיין אני חושב זה teddy מצטרך כמה עוד צבע. לכן אני מחזיק פקד מטה ולחץ-שמאלי ע על ה"Teddy" תמונה ממוזערת של שכבה להביא את הבחירה. אני אז יצר שכבה חדשה מעל כל השכבה. מחיית שלו שונה מצב לשכבת על. הבא, קבוצת אני צבע קידמה שלי ל #fbc83a, מברשת לקח בכוחה כלי (B) עם מברשת רך מאוד ופנימי מצוייר זה רק קצת בחירה .

    הצעד 37

    כעדיין אתה יש זה בחירה על, פגע פקד + Shift+ C (העתק ממוזג ) ולחץ על אז שני פקד + V זמנים (הדבק ). מקם teddies אלה האתת דרך רואה בדמות הראשונות מתחת. הבא, קח אחד של אותם ומקום מאחורי ה"בלון ירוק," ועושה זרוע שלו דומה לרגל .
    כעת יוצרות השתקפות עם השניה teddy. לכן בוחר עותק אחר של teddy והולך לערוך > שינוי > מעוות ועושה זה נושא עוד שטוח (דמות שניה מתחת ). מקם זה מתחת ה"Teddy" שכבה מקורי לעשות זה דומה להשתקפות. אם אתה מקבלת כמה דופנים שלים תאים יוצאים של השתקפות - אלו מוחקות אותם משתמש את הכלי מחק (E). החל אותו דבר טכניקה לעשות השתקפות של רגל שלו (כאתה יכולה לראות בדמות רביעי מתחת ).
    הבא, הבא את הבחירה מה"בלון ירוק " שכבה (החזק פקד ולוחץ-שמאלי ע על ה"בלון ירוק " תמונה ממוזערת של שכבה ). כעת יוצרת שכבה חדשה מתחת ה"Teddy" שכבה ושינוי צבע קידמה שלך ל #212 b04. חטף את המבריש כלי (B), עשה את המברישות הגדרות רך מאוד עם נוקשות 0%, זרימה 10-15%, ולצייר תחת teddy ליצור כמה צל. פגע פקד + D לdeselect בחירה .

    הצעד 38

    לכן אנחנו כותרת לסים. פגע פקד + לבחור את האריג השלמים, לחץ על אז פקד + Shift+ U (העתק ממוזג ). לך לעליון מהלוח צבעי שכבה ופוגעים פקד + V להדביק פלח שלם זה. שם שכבה זאת "צבעוני סופי " וקבוצה מצב מחייה של זה ל"רך בהיר." כעת הולך לדמות > התאמות > מפת שיפוע, וחיפוש כמה צבעים משביעים יפים לאזן איור זה. יש שם צבעים שלי כתבו מתחת. אני אותם הוסיף ומונמך העמימות של שכבה זאת רק משש.

    מסקנה

    לכן זת כאן, הcool איור ססגוני מכוסה עם שורות וצורות. אתה צריך להיות בשעה שקפדנים מאוד יוצרים ססגוני בעל שלך פלח. הצבעים משהו נפרדים אלו אומנות טובות מאומנות רפות. כאשר אתה מבינה זת כיצד מפעל, כל התוכניות שלך התחלה להראות מקצועי. תמיד זוכר לשמור את המאזן הכולל הכול. כל דבר מצטרך בעל שלו מקום באיור איכות. נוסף לזאת, אל תשכח על ההצללה. אובייקטים ניראים טובים כאשר הם מבוסס על מציאות .
    תודה עבור קורא את השיעור. אתה יכולה לראות את הדמות הסופיות מתחת או רואות a כאן גירסה יותר גדול .


    קרדיט לhttp://psd.tutsplus.com
    קרדיט לי על התרגום מתוכנה מעפנה XD
    קישור למדריך http://psd.tutsplus.com/tutorials/tu...olorful-lines/
    תהנו!

  2.  
  3. נושאים אחרונים
  4. HumusBePita מנותק/ת מי שלא מוחא כפיים בן של רז !
    תאריך הצטרפות
    29.11.2008
    שם פרטי
    רזツ
    הודעות
    1,378
    #2

    מגניב קצת חרוש אבל חזק
    יותר לבינונים):
    LeeOrenDesign

    מי שיתעסק עם רז -
    מתעסק עם מוססקו,
    אז. . .
    לא כדאי לכם!
    ["בברכה", -moSko- :] ]

 

המבקרים מצאו דף זה ע"י חיפוש המילים:

SEO by vBSEO