TGF.co.il - מדריך|שיפור ניתור
 
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
עוד |
  • צפיות: 34,283
  • תגובות: 4
  1. Hell מנותק/ת מורחק
    תאריך הצטרפות
    20.01.2008
    שם פרטי
    WwW.TGF.Co.Il
    הודעות
    1,799
    #1

    כיצד ניתן לשפר את הניתור:

    ניתוח קצר ופשוט של ניתור:
    במפרק הברך השריר שעובד הוא הארבע ראשי
    במפרק הקרסול השרירים שעובדים הם תאומים ושריר שנקרא סוליה

    לשפר את יכולת הניתור עלינו לשפר את השרירים הללו ולהתאמן אימוני מהירות, חשוב להקפיד ולהבין כי ניתור פרושו מהירות, כוח מתפרץ ולכן תרגילי ניתור נבצע בתחילת האימון.

    הסבר קצר:
    בהגדרה מהירות היא היכולת של האדם לבצע פעולה במינימום זמן. מערכת העצבים משחקת תפקיד מרכזי בפעולות אלו ולכן עקב התעיפות יחסית מהירה של מערכת העצבים נבצע אימוני מהירות וכוח מתפרץ בתחילת האימונים.

    שיטה
    שלב ראשון - חיזוק שרירי הארבע ראשי ע"י תרגילים של סקווט, פשיטת ברך כנגד מכונה, מכרעים וכו´.
    שלב שני - חיזוק שרירי השוק ע"י תרגילים של הרמת עקבים כנגד משקל בעמידה ובישיבה (בעמידה עובד שריר התאומים בישיבה עובד שריר הסוליה).
    שלב שלישי - אימון פלאומטרי ע"י מספר תרגילים:
    1. עמידה על קוביה קפיצה ממנה לרצפה ומיד קפיצה לגובה
    2. עמידה, קפיצה לגובה, ברכיים לחזה תוך תפיסה של הברכיים בידיים וחזרה לעמידה
    3. עמידה, כפיפה בברכיים וקפיצה למרחק הגדול ביותר שאפשרי.
    4. ידיים על העורך, קפיצה למדרגה, קפיצה לרצפה ומייד קפיצה למדרגה נוספת.
    קיימים עוד הרבה אימונים מסוג זה, נסו לעבוד על תרגיל אחד באימון עבודה של 60 שניות, 120 שניות מנוחה, 5 סטים, בתחילת האימון אחרי החימום.


    לגבי שני השלבים הראשונים שלב אותם באימוני רגליים ותן עליהם דגש !

    קרדיט-אתר לפיתוח גוף.

    =====================
    לי זה מאוד עזר המדריך הזה,הניתור שלי השתפר בזכותו
    אני מגיע לדברים שהיה פעם מאוד קשה לי להגיע,בקלות!

  2.  
  3. נושאים אחרונים
  4. All StaR מנותק/ת משתמש כבוד ומנהל ראשי בדימוס
    תאריך הצטרפות
    22.02.2008
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,121
    #2

    תודה אחי אחלה מדריך
    זה ממש ממש מדריך נחמד
    מקווה שיעזור





    בברכה טל, מנהל ראשי לשעבר

  5. ToM
    ToM מנותק/ת TopGear Superman
    תאריך הצטרפות
    08.03.2008
    שם פרטי
    xcsdfcs
    הודעות
    1,461
    #3

    אני לא ממש מכיר את המדריך אבל אני , כדי לשפר ניתור, עומד על מדרגה ומרים/מוריד את העקבים, פשוט ככה, בלי קפיצות וברכיים. אני עושה את זה בסטים של 50 עם 2 דקות מנוחה, עד שממש כואבים השרירים ברגליים

  6. Hell מנותק/ת מורחק
    תאריך הצטרפות
    20.01.2008
    שם פרטי
    WwW.TGF.Co.Il
    הודעות
    1,799
    #4

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dr.J צפיה בהודעה
    אני לא ממש מכיר את המדריך אבל אני , כדי לשפר ניתור, עומד על מדרגה ומרים/מוריד את העקבים, פשוט ככה, בלי קפיצות וברכיים. אני עושה את זה בסטים של 50 עם 2 דקות מנוחה, עד שממש כואבים השרירים ברגליים
    הייתי עושה את זה,אבל המדריך הזה יותר טוב.

  7. neria_vizel מנותק/ת TopGear Baby
    תאריך הצטרפות
    10.01.2010
    שם פרטי
    נריה
    הודעות
    1
    #5

    תוכל לפרט יותר על התרגיל הראשון והשני מה זה סקווט וכו' (אני פשוט לא מבין את כל המושגים האלה), תודה.

 

המבקרים מצאו דף זה ע"י חיפוש המילים:

SEO by vBSEO